۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۳۶۹۱
کارشناس هواشناسي شهرستان اردل:

بارش هاي رگباري در اردل ادامه دارد/ عشاير از اتراق در حاشيه رودخانه ها خودداري کنند

کارشناس هواشناسی شهرستان اردل گفت:بارش باران و رعد و برق هاي تابستاني که از دو روز گذشته در شهرستان اردل آغاز شده تا جمعه عصر ادامه دارد.
بارش هاي رگباري در اردل ادامه دارد/ عشاير از اتراق در حاشيه رودخانه ها خودداري کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در عصر سي و يکمين روز از فصل تابستان ساکنان شهرستان اردل شاهد بارش باران بودند.

شدت بارش باران در شهرستان اردل به‌ قدري بود که تنها پس از گذشت چند دقيقه از بارش باران بوي گل باران خورده در هوا منتشر و آب در ناودان ها و جوي ها و جداول به جريان افتاد.

يدالله طهماسبي کارشناس اداره هواشناسي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: سيستم فعاليت وزش باد و رگبارهاي پراکنده تا جمعه عصر ادامه دارد و بيشترين بارشها در جنوب شرق و شمال غرب استان مي باشد.

طهماسبي با اشاره به وضعيت هوا در ۲۴ ساعت آينده گفت:در روز هاي آينده احتمال رگبار پراکنده با شدت کمتر نسبت به روز گذشته پيش‌بيني مي‌شود و هم اکنون دماي هواي اردل ۲۲ درجه بالاي صفر است.

وي با بيان اينکه در بارشهاي رگباري اخير تا کنون ۳.۳ ميلي متر باران در شهرستان اردل باريد افزود: طي ۲۴ ساعت آينده احتمال آبگرفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن رودخانه‌هاي فصلي و مسيل‌ها وجود دارد و ضروري است که اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از خسارات احتمالي به عمل آيد.

کارشناس هواشناسي شهرستان اردل از دامداران و روستائيان و عشاير خواست از مستقر کردن خود و دامهايشان در مسير دره ها و مناطقي که احتمال خسارت سيل وجود دارد خودداري کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۵:۳۵

2 Jan 2020